Sunday, March 15, 2009

SYABAS DAN TAHNIAH !!!

Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC) yang julung-julung kalinya diadakan di kuala berang sangat mendapat sambutan dari ahli HPA yang mengikuti kursus dua hari satu malam itu. Dewan DR SYUKUR yang menjadi pilihan pengarah program iaitu Ust WAN Abzal sungguh meyanyat hati para peseta yang mengikuti kursus itu.
Kawasan yang terletak di belakang bukit dan hutan yang menhijau seta dikelilingi sungai sungguh membuat hati ini tenang dan nyaman.. Peseta yang kesemuanya hampir 50 orang dikendalikan oleh PJS - PJS yang dijemput khas dari kelantan dan terengganu..
Antara PJS dari kelantan ialah PJS Ust Ramizu , PJS Cikgu Ramli , PJS Cikgu Romzi dan PJS Cikgu Nawi.. Manakala PJS dari Terengganu ialah PJS Ust Jamaludin Jusoh Al-Hafiz dan isteri (PJS Puan Abidah) , PJS Ust Kmal Ali dan PJS Puan Nor Hayati..
Turut dijemput serta menjayakan PBC k. Berang itu ialah AJK KPTr Zon Marang. Mereka tediri dari , PJ Che Mahadi , PJ Al-Faiizah , En Mohamad Seri , Cikgu Niza , Puan Wan Seri dan Mohad Sabri.. Kursus itu berjalan dengan lancar dan jaya nya..

peserta bergambar kenagan bersama PJS Ust Jamaludin sebelum pulang

antara peserta muslimat yang bersemangat megikuti program dari awal hingga akhir

tu dia .. sanggup turun dari kelantan demi perjuangan ekonomi ummah
antara kumpulan yang mengambil bahagian dalam pembentangan LDK sambil diperhatikan oleh PJS Cikgu Romzi

peserta muslimim khusyuk mendengar penerangan yang disampaikan oleh PJS

No comments:

Post a Comment